Articles

Bejövő hívásfogadás

call center

 

Szeretné hatékonyabban megoldani bejövő hívásainak fogadását?

Akár 1 fő call center operátorral biztosítjuk Önnek bejövő hívásai kezelését.

0-24 óráig elérhetővé válhat ügyfelei számára, mellyel Cége iránt érzett elkötelezettségüket, bizalmukat erősítheti.

A kontroll bejövő hívásai felett Önnél marad, hiszen igény szerint akár napi többször küldünk jelentést megadott elérhetőségére.

Segítünk, ha

  • ügyfélszolgálatot
  • infovonalat
  • hotline-t
  • helpdesket
  • nyereményvonalat kell üzemeltetnie.

Amit nyújtunk:

  • üdvözlő üzenetek tervezése, írása, felmondása (stúdió munkálatokkal)
  • menürendszer felállítás, üzemeltetés
  • kombinált, élő operátoros és automata bejövő hívás kezelés
  • rendelésfelvétel
  • telefonos tanácsadás
  • reklamációk, panaszok kezelése
  • 0-24 órás ügyfélszolgálat
  • kékszám, zöldszám, emeltdíjas telefonszámok üzemeltetése
  • hívásstatisztika készítése.