Bejövő hívásfogadás

call center

 

Szeretné hatékonyabban megoldani bejövő hívásainak fogadását?

Akár 1 fő call center operátorral biztosítjuk Önnek bejövő hívásai kezelését.

0-24 óráig elérhetővé válhat ügyfelei számára, mellyel Cége iránt érzett elkötelezettségüket, bizalmukat erősítheti.

A kontroll bejövő hívásai felett Önnél marad, hiszen igény szerint akár napi többször küldünk jelentést megadott elérhetőségére.

Segítünk, ha

  • ügyfélszolgálatot
  • infovonalat
  • hotline-t
  • helpdesket
  • nyereményvonalat kell üzemeltetnie.

Amit nyújtunk:

  • üdvözlő üzenetek tervezése, írása, felmondása (stúdió munkálatokkal)
  • menürendszer felállítás, üzemeltetés
  • kombinált, élő operátoros és automata bejövő hívás kezelés
  • rendelésfelvétel
  • telefonos tanácsadás
  • reklamációk, panaszok kezelése
  • 0-24 órás ügyfélszolgálat
  • kékszám, zöldszám, emeltdíjas telefonszámok üzemeltetése
  • hívásstatisztika készítése.

Elérhetőségünk

Telefon:+36 1 353 6666
Fax:+36 1 890 0891
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Címünk: 1138 Budapest, Váci út 168/A.


 

 

      

 

Több idő és koncentráltabb figyelem a versenyelőnyt
biztosító tevékenységre.

Mi ebben tudunk segíteni.