• call center

    Call center kiépítés

    Amennyiben Önnek Call Center tervezése, kiépítése a feladata (akár operátoros, akár automata), állunk rendelkezésére infrastrukturális-, jogi-, műszaki-, humán tapasztalatainkkal, tanácsainkkal.

    Segítünk a Call Center létesítése során a

    • tervezés
    • kivitelezés
    • telepítés
    • betanítás
    • üzemeltetés fázisában.

    Call-center üzemeltetés

    Legyen szó ügyfélszolgálat, infóvonal, hotline vagy nyereményvonal üzemeltetéséről, tapasztalatainkkal segítünk hatékonyabbá tenni működésüket.

    Amit nyújtunk:

    • kimenő és üdvözlő üzenetek tervezése, írása, felmondása (studió munkálatokkal)
    • menü rendszer felállítása, üzemeltetése
    • kombinált, élő operátoros és automata hívás kezelés
    • bejövő-, kimenő hívások kezelése
    • rendelésfelvétel
    • telefonos tanácsadás
    • reklamációk-, panaszok kezelése
    • 0/24 órás ügyfélszolgálat
    • kékszám, zöldszám, emeltdíjas telefonszámok üzemeltetése
    • hívásstatisztika készítése.

  • call center

     

    Szeretné hatékonyabban megoldani bejövő hívásainak fogadását?

    Akár 1 fő call center operátorral biztosítjuk Önnek bejövő hívásai kezelését.

    0-24 óráig elérhetővé válhat ügyfelei számára, mellyel Cége iránt érzett elkötelezettségüket, bizalmukat erősítheti.

    A kontroll bejövő hívásai felett Önnél marad, hiszen igény szerint akár napi többször küldünk jelentést megadott elérhetőségére.

    Segítünk, ha

    • ügyfélszolgálatot
    • infovonalat
    • hotline-t
    • helpdesket
    • nyereményvonalat kell üzemeltetnie.

    Amit nyújtunk:

    • üdvözlő üzenetek tervezése, írása, felmondása (stúdió munkálatokkal)
    • menürendszer felállítás, üzemeltetés
    • kombinált, élő operátoros és automata bejövő hívás kezelés
    • rendelésfelvétel
    • telefonos tanácsadás
    • reklamációk, panaszok kezelése
    • 0-24 órás ügyfélszolgálat
    • kékszám, zöldszám, emeltdíjas telefonszámok üzemeltetése
    • hívásstatisztika készítése.

  •  

    Értékesítési, elégedettség felmérési, adatgyűjtési és egyéb kampányok tervezése, teljes körű lebonyolítása az Ön igényei szerint!

    Indulás akár 3 napon belül!

    Segítünk, ha az alábbiak bármelyikére van szüksége:

    • adat-, információgyűjtés
    • igény-, szokásfelmérés
    • közvélemény kutatás
    • életmód vizsgálat
    • termékismertség mérés
    • elégedettség vizsgálat
    • kintlévőség kezelés
    • reklámhatékonyság vizsgálat
    • értékesítés támogatás
    • promóciók hirdetése
    • előfizetés megújítás
    • ügyfelekkel történő kapcsolattartás
    • emlékeztető hívás
    • időpont egyeztetés
    • kintlévőség kezelés
    • meghívás rendezvényre
     

     

    Amit nyújtunk:

    A kampány

    • teljes megtervezését
    • teljes menedzselését
    • feldolgozását
    • ajánlatok küldését (e-mail, posta, fax)
    • válaszok fogadását
    • válaszok feldolgozását
    • statisztika készítését
    • eredmények értékelését
     

    A hívások kiterjedhetnek lakossági, közületi célcsoportra, lehetnek politikai, egészségügyi kutatások, akár az ISO által előírt felméréseket is megoldjuk Ön helyett!

    Lakossági kampány esetén jogi okból kifolyólag csak a megrendelő által biztosított címlistát használjuk fel a kampány során a listában szereplő személyek bizonyítható beleegyezésével.


  • Optimalizálja Cége call center tevékenységét a DigitaLink Virtuális Call Center szolgáltatásával!

    Teljes körű szolgáltatást biztosító szoftverrel és az igényei szerint meghatározott, akár a későbbiekben rugalmasan alakított operátorszámmal dolgozunk.

    Felhő alapú szolgáltatásunk igénybevételével Ön call center üzemeltetésben több éves tapasztalattal rendelkező munkatársaink szakértelmét, folyamatos figyelmét, tanácsait is élvezheti.

    Nincs szükség bonyolult rendszerhasználati ismeretek elsajátítására, így akár pár napon belül indíthatja call center tevékenységét.

    Ügyfelünk elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezért mindent megteszünk, hogy a munkánkkal az Ön eredményességét növeljük.

    Milyen előnyöket élvezhet szolgáltatásunkkal?

    • call center tevékenység gyors elindítása, optimalizálása
    • költséghatékonyság növelése
    • több idő, koncentráltabb figyelem a fő tevékenységére
    • szakértelem a munka koordinálásában
    • rugalmasság az operátorok számában.

     

    Áraink:

    Call Center Basic

    40 eFt/-hó-tól

    • 1-5 fő call center operátor
    • IVR beüzemelés
    • ingyenes betanítás
    • részletes statisztika
    • folyamatos nyomonkövetés
    • saját választható telefonszám

    Ajánlatot kérek

    Call Center Prémium

    110 eFt/hó-tól

    • 10-15 fő call center operátor
    • IVR beüzemelés
    • ingyenes betanítás
    • részletes statisztika
    • folyamatos nyomonkövetés
    • saját választható telefonszám

    Ajánlatot kérek

    További díjak:

    Egyszeri beüzemelési költség:

    Call Center Basic: 20 000 Ft Call Center Medium: 20 000 Ft Call Center Prémium: díjmentes

    Hívásköltség:

    Bruttó percdíjak Minden időben
    Hálózaton belül   3 Ft  
    Helyi hívás   10 Ft  
    Belföldi hívás   12 Ft  
    Mobil hívás   38 Ft  

Elérhetőségünk

Telefon:+36 1 353 6666
Fax:+36 1 890 0891
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Címünk: 1138 Budapest, Váci út 168/A.


 

 

      

 

Több idő és koncentráltabb figyelem a versenyelőnyt
biztosító tevékenységre.

Mi ebben tudunk segíteni.