Call Center munkatárs

Főbb feladatok:

Távközlési szolgáltató, valamint webáruház telefonos ügyfélszolgálatának ellátása

  • bejövő hívások fogadása
  • kimenő hívások indítása
  • széleskörű információ- és segítségnyújtás az ügyfelek részére
  • adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások:

  • műszaki beállítottság
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • konfliktuskezelés
  • pontosság, precizitás

Előnyt jelent:

  • mobiltelefonok és egyéb számítástechnikai eszközök ismerete
  • webshop ismeretek
  • angol nyelvismeret
  • Távközlési szolgáltató cégnél szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk:

  • dinamikus, fiatalos csapat
  • megbízható vállalat, kellemes munkakörnyezet
  • tanulási, fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye, ideje:

Kiskunhalas, 8 órás munkarend (több műszakban 8-20 óra között)

Munkavállalás kezdete:

Azonnal

Jelentkezési határidő:

2018. július 10.

A pályázók a fényképes önéletrajzot és a motivációs levelet a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre küldjék, a fizetési igény megjelölésével. Az e-mail tárgyában a betölteni kívánt pozíció legyen feltüntetve.