Hatósági kapcsolattartás

 

Távközlési szektor- jogi kapcsolatok

Hatósági adatszolgáltatások:

  • A távközlési szektor felügyeletét ellátó, Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság részéről érkező egy-egy ügyfél reklamációhoz kapcsolódó ill. a Szolgáltatót érintő egyéb eseti adatszolgáltatás: a megrendelővel történő konzultációt követően az adatok összegyűjtése, a megfelelő válasz összeállítása, egyeztetés a hatóság ügyintézőjével. Cél : a lehetőségekhez képest a választ a hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelő opciókkal és határidőben továbbítani.
  • A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság részéről érkező egy-egy ügyfél reklamációhoz kapcsolódó ill. a Szolgáltatót érintő egyéb eseti adatszolgáltatás: a megrendelővel történő konzultációt követően az adatok összegyűjtése, a megfelelő válasz összeállítása, egyeztetés a hatóság ügyintézőjével. Cél: a lehetőségekhez képest a választ a hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelő opciókkal és határidőben továbbítani.
  • A Gazdasági Versenyhivatal részéről érkező a Szolgáltatót érintő eseti adatszolgáltatás: a megrendelővel történő konzultációt követően az adatok összegyűjtése, a megfelelő válasz összeállítása, egyeztetés a hatóság ügyintézőjével. Cél : a lehetőségekhez képest a választ a hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelő opciókkal és határidőben továbbítani.
  • A Békéltető Testületek részéről érkező egy-egy ügyfél reklamációhoz kapcsolódó eseti adatszolgáltatás: a megrendelővel történő konzultációt követően az adatok összegyűjtése, a megfelelő válasz összeállítása, egyeztetés a hatóság ügyintézőjével. Cél : a lehetőségekhez képest a választ a hatályos jogszabályoknak és az ÁSZF-nek megfelelő opciókkal és határidőben továbbítani.

ÁSZF:

  • Megfelelő Általános Szerződési Feltétel rendszer kialakítása, figyelemmel a Hírkölési Törvény kondícióinak.
  • Az ÁSZF a jogszabálynak megfelelő folyamatos utánkövetése, az aktuális módosítások teljeskörű elvézése. ( Konzultáció, ügyfélértesítő, ÁSZF módosítás –új ÁSZF, NMHH ügyintézés, közzététel, új ÁSZF itiner elékszítése az érintett munkatársaknak.)

Statisztikai adatszolgáltatások:

  • Az NMHH, KSH, GKI ill. egyéb Társaságok részéről érkező eseti ill. állandó jellegű adatszolgálatások adatainak összeállítása, rendszerezése, határidőben történő elküldése. Az adatszolgáltatások megküldésekor figyelemmel a megrendelő érdekeire, az üzleti titkok védelmére ill. a hatályos jogszabályok kereteire.

Jogi vonatkozású ügyfélpanaszok kezelése:

  • Az ügyfélszolgálatot érintő kiemelt ügyfélpanaszok, kötbérigények ill. kártérítési igények kapcsán felmerült kérdésekkel kapcsolatos konzultáció, az ügyintézés koordinálása, figyelemmel az ÁSZF és a jogszabályok adta keretekre.

Egyéb adatszolgáltatások:

  • Egyéb adatszolgáltatási kötelezettségek határidőben történő teljesítése: Magyar Rendőrség, Nemzetbiztonsági Szakszolgálat stb.

Jogszabálykövetés:

  • A távközlési szektort érintő jogszabályok figyelemmel kísérése, konzultáció.
  • Változtatások esetén javaslat az elvégzésére, bevezetésre tartva a szabott határidőket. ( Pl.Az EHT szerinti új előfizetői szerződés minta, Call Center szabályozások, műszaki megfelelőségek, weboldal és a törvény, a jelenlegi jogzsabályi környezetben mit kell „tudnia” egy ügyfélszolgálatnak stb.

Konzultáció:

  • Konzultáció a Megredelőt érintő jogszabályi változások kapcsán felmerült kérdésekben.
  • Konzultáció az ügyfélszolgálati ill. műszaki vezetőket érintő jogi vonatkozású kérdésekben, az irányadó törvényeknek és az ÁSZF-nek megfelelően.
  • Igény szerinti konzultáció –képzés az érintett munkatársak részére. Segítség a képzés utáni kiértékelésben.

Rendelkezésre állás:

  • Igény szerinti rendelkezésre állás személyesen, telefonon.

Elérhetőségünk

Telefon:+36 1 353 6666
Fax:+36 1 890 0891
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Címünk: 1138 Budapest, Váci út 168/A.


 

 

      

 

Több idő és koncentráltabb figyelem a versenyelőnyt
biztosító tevékenységre.

Mi ebben tudunk segíteni.